Forest...

 No, moi drodzy, ostatnimi czasy pogoda nas nie rozpieszcza. Od ponad tygodnia leje deszcz na zmianę z burzą i słoneczkiem. Ale dzisiaj już sobie powiedziałem "dość" ! Dość tego siedzenia w domu ! Ubrałem przeciwdeszczową pelerynkę i wybrałem się na spacer w poszukiwaniu inspiracji. I to jest to co udało mi się dzisiaj wyciągnąć z tego spaceru. Jedno jedyne zdjęcie lasu... ale nie byle jakie. Widok podmokłego lasu, przykrytego mgłą, próbuje nam wmówić że nie do końca powinniśmy tam wchodzić... Dlaczego ? nie wiem... Może dlatego że naoglądaliśmy się filmów, gdzie w takich właśnie miejscach, często dzieją się złe rzeczy... A może dlatego że ostatnio często się mówi o niedźwiedziu, spacerującym po okolicach. Było mi wszystko jedno, ja musiałem tam wejść, żeby zrobić właśnie to zdjęcie.   Wciąż czuje jego przyjemny zapach...


Komentarze