Witam... po raz kolejny...

 Witam wszystkich po raz kolejny, na moim odświeżonym lekko przerobionym blogu ! Dlaczego przerobionym ?? Tematyka bloga pozostała oczywiście niezmieniona. Zmiany jakie wprowadziłem to takie iż będę dodawał tu głownie swoje zdjęcia z wypraw. Oczywiście Pojawią się też opisy, ale tylko takich większych i ważniejszych, pieszych czy rowerowych. 

 Ja po prostu uwielbiam fotografować, bez aparatu z domu wychodzę tylko do pracy a i tak czasami żałuję. Czasami zdarza mi się usłyszeć że robię bardzo ładne zdjęcia... hmmm... Bardzo mi miło słyszeć, że komuś się podobają. Postanowiłem więc że podzielę się z nimi z większą grupą społeczności. Dlatego też zapraszam was do działu FOTO, gdzie już udało mi się zamieścić kilka zdjęć, z różnych miejsc oraz w różnym przedziale czasowym. Są zdjęcia z zeszłego miesiąca jak i sprzed kilku lat. Zdjęcia podzieliłem na różne grupy, co myślę usprawni wam przeglądanie tych konkretnych zdjęć. Oczywiście zdjęć mam znacznie więcej i co jakiś czas będę je uzupełniał. Mam nadzieję że i wam zdjęcia się spodobają. Zachęcam do komentowania, może jest coś co powinienem zmienić czy poprawić, tak że piszcie, nie wstydźcie się ;) 

Dziękuje i zapraszam do oglądania.

Komentarze